Blog

0
Το να έχει κανείς την ολοκληρωμένη ιστοσελίδα της επιχείρησης του ή του όποιου project επιθυμεί να προωθήσει στο διαδίκτυο, δεν είναι πανάκεια λύση, ούτε τόσο απλή υπόθεση. Το σωστό marketing μιας ηλεκτρονικής προσπάθειας εμπερικλείει την ανάγκη και των γύρω πραγμάτων που συνοδεύουν μια ιστοσελίδα και αυτό είναι το λεγόμενο «εταιρικό προφίλ» ή γενικά «προφίλ» παρουσίασης της επιχείρησης ή της ιδέας που προωθεί η εκάστοτε ιστοσελίδα.

Διαχειριζόμαστε | Protasi Action Λάρισα

Διαχειριζόμαστε | Protasi Action Λάρισα

Αυτό σημαίνει ότι μαζί με την ιστοσελίδα σας πρέπει να υπάρχει ένα μικρό «δίκτυο» που προωθεί το branding (τη φίρμα) σας. Αυτό το «δίκτυο» πολύ απλά περιλαμβάνει όλα τα άλλα μέσα ή τις μεθόδους που θα προωθήσουν την ιστοσελίδα σας, τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες και τις προσφορές σας. Επίσης με αυτό τον τρόπο ανοίγετε τον δρόμο προς το κοινό σας και να φτάσει κανείς στην ιστοσελίδα σας και τελικά σε εσάς!

 

Πιο αναλυτικά το λεγόμενο «δίκτυο» που πρέπει να έχει γύρω του ένα σύγχρονο website εν έτη 2017 περιλαμβάνει 6 κεντρικούς τομείς.
Ο πρώτος και ο σημαντικότερος τομέας είναι ο «Publishing», είναι δηλαδή η ίδια η ιστοσελίδα που πρέπει να είναι άρτια δομημένη και να περνάει ξεκάθαρα τις πληροφορίες που επιθυμείτε (περισσότερα στην ενότητα Σχεδιάζουμε). Η δυνατότητα του publishing επιτυγχάνεται κυρίως μέσω του blog της ιστοσελίδας όπου ο ιδιοκτήτης έχει τη δυνατότητα να προωθεί τις ιδέες, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις προσφορές που επιθυμεί και αυτό μάλιστα έως και σε καθημερινή βάση.

 

Ο δεύτερος σημαντικός τομέας είναι ο «Sharing», όλα δηλαδή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) που βοηθούν στην άμεση διάδοση πληροφοριών. Για φωτογραφίες – photos (Instagram, Flickr, Imgur, Giphy, 500px…), για videos (YouTube, Vimeo, Dailymotion), για live videos (Twitch, Periscope), για κείμενα (SlideShare, Scribd…), για δεδομένα – data (data.world), για νέες ιδέες – inspirations (Pinterest, Behance, Dribbble…), και για μουσική – music (Spotify, Deezer, Pandora, SoundCloud…).

 

Στον τρίτο τομέα δίνεται η έμφαση στο «Messaging» και ποιο συγκεκριμένα στο E-mail και στο Mobile messaging. Σε πολλές περιπτώσεις θα το γνωρίζετε και ως e-mail/sms marketing. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι πολλοί χρήστες τη σήμερον ημέρα θα χρησιμοποιήσουν το κινητό τους τηλέφωνο (Smartphone) για να επικοινωνήσουν μαζί σας, και με την κύρια πηγή πληροφορία σας στο internet που είναι το ίδιο σας το site. Επίσης μια τεράστια μερίδα των πελατών σας θα χρησιμοποιήσει το Skype, το Viber, το Facebook Messenger ή το Whats up για έρθει σε επικοινωνία μαζί σας. Έτσι θεωρούμε τεράστιας σημασίας το γεγονός να παρέχεται σαν μέσο επικοινωνίας ένα εξ αυτών. Πιο συγκεκριμένα εδώ βρίσκουμε τα εξής: (WhatsApp, Facebook Messenger, SnapChat, iMessage, BBM, Android Message, Allo, Duo, Telegram, Signal, Skype, Kik, Viber, Tango…), visual messaging (Tribe, TapTalk) και ο κλασικός τρόπος του e-mail – webmails (Gmail, Outlook, Yahoo Mail).

 

Στον τέταρτο τομέα έχουμε το «Discussing» – Συζήτηση, όπου σε αρκετά website που περιέχουν παροχή υπηρεσιών κρίνεται σχεδόν απαραίτητο να παρέχετε. Αυτό γίνεται μέσω των Discussing platforms (Github, Reddit, Facebook, Groups, 4chan, Tapatalk…). Η διάδραση σε ένα σύγχρονο website θεωρείται επίσης πολύ σημαντική (όχι απαραιτήτως σε όλων των ειδών τα site) και αυτό μας παρέχεται μέσω των Συστημάτων σχολιασμού – Comment Systems (παραδείγματα καθεαυτού Comment Systems : Disqus, Muut, Discourse, GraphComment…). Τέλος έχουμε και την παροχή του συστήματος Συχνών ερωτήσεων – FAQ (παραδείγματα καθεαυτού FAQ είναι Quora, StackExchange, Ask…) όπου ο χρήστης μπορεί να απαντήσει μόνος του κάποιες σημαντικές ερωτήσεις διαβάζοντας τις «Συχνές Ερωτήσεις» μέσω του website σας.

 

Το «Collaborating» είναι το πέμπτο στοιχείο του δικτύου γύρω από το website. Σε αυτό περιλαμβάνονται το Professional messaging system (Παραδείγματα Slack, HipChat, Chime, TalkSpirit, Facebook Workplace, Hangouts Chat, Meet, Microsoft Teams…) και το collaboration platform (Παραδείγματα καθεαυτού collaboration platforms Yammer, Chatter, Dropbox, Evernote…). Με αυτό τον τρόπο μας δίνεται η δυνατότητα να διαμοιραζόμαστε αρχεία μεγάλου όγκου (ηλεκτρονικά φυλλάδια – PDF, manuals κ.ά.).
Τέλος έχουμε το Networking όπου μπορούμε να έχουμε συνεργασίες των ατόμων του ίδιου εμπορικού κλάδου, ανταλλαγή ιδεών επαγγελματικού περιεχομένου, ανταλλαγή διαφημιστικών προτάσεων, όπως το affiliate advertising και πολλά άλλα. Παραδείγματα του Professional networking είναι τα LinkedIn, Viadeo, Xing, Plaxo.

 

Στην Protasi action θα δημιουργήσουμε την διαδικτυακή σας παρουσία και θα διαχειριστούμε σωστά το περιβάλλον της. Θα συνδυάσουμε αυτά τα απαραίτητα νέα μέσα για να παράγουμε τη σωστή εικόνα σας (branding) στον παγκόσμιο ιστό.

 

Εδώ λοιπόν ερχόμαστε εμείς να παράγουμε το απαραίτητο αυτό δίκτυο γύρω από το website σας. Στην Protasi action θα δημιουργήσουμε την διαδικτυακή σας παρουσία και θα διαχειριστούμε σωστά το περιβάλλον της. Θα συνδυάσουμε αυτά τα απαραίτητα νέα μέσα για να παράγουμε τη σωστή εικόνα σας (branding) στον παγκόσμιο ιστό.

 

Τέλος θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλη αυτή η δημιουργία και ο διαχειρισμός του δικτύου δεν θα πρέπει να γίνει αλόγιστα και δίχως πλάνο – στόχο. Υπάρχει περίπτωση λάθους έκθεσης και διαχείρισης του εταιρικού ονόματος αν δεν γίνει βάσει κάποιου σχεδίου που θα βασίζεται στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης που συνοδεύει το εκάστοτε website.

 

Πηγές πληροφοριών : WORLD MAP OF SOCIAL NETWORKS , FREDCAVAZZA.NET , SOCIAL MEDIA MAP

 

error: