Συλλέξαμε τις συχνές ερωτήσεις που μας κάνουν όλα αυτά τα χρόνια και σας τις παρουσιάζουμε. Άλλωστε η γνώση είναι δύναμη, έτσι δεν είναι;
Ένα site αποτελείται από πολλές ιστοσελίδες. Οι ιστοσελίδες είναι σελίδες περιεχομένου , προγραμματισμένες με τρόπο ειδικό για να προβάλλονται στο internet.
Δεν είναι απαραίτητο,το site θα προβάλλεται έτσι και αλλιώς. Αν όμως επιθυμείτε να το ενημερώνετε εσείς τότε θα χρειαστεί να κάνετε σύνδεση στο internet.
Χρειάζονται βασικά τρία πράγματα: η κατοχύρωση ενός ονόματος για το site(το γνωστό domain), η ενοικίαση ενός server που θα φιλοξενήσει το site , και φυσικά ένα σχεδιαστή ιστοσελίδων για να το σχεδιάσει και να το δημοσιεύσει.
To Domain Name είναι η «διεύθυνση» σας στο διαδίκτυο!
Όποιος πληκτρολογήσει το domain σας σε έναν browser (Mozzila Firefox, Internet Explorer, Safari, Opera, Google Chrome κτλ.) θα μεταφερθεί στην ιστοσελίδα σας. Κάθε domain είναι μοναδικό και παρέχει μια πρώτη εικόνα της ιστοσελίδας που ακολουθεί, καθώς και μια ιδέα για το περιεχόμενο του site, ή τα προϊόντα/υπηρεσίες που παρέχει.
Για να κατοχυρώσετε το domain της επιλογής σας θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του domain και να το κατοχυρώσετε το συντομότερο δυνατόν, τοποθετώντας τα στοιχεία σας κατά τη διαδικασία κατοχύρωσης, εάν το βρείτε διαθέσιμο! Αν δεν είναι διαθέσιμο δοκιμάστε περισσότερες αναζητήσεις παρόμοιων με αυτό domain names, πχ. προσθέτοντας επιπλέον λέξεις, παύλες κ.ο.κ
Υπάρχει ένας κεντρικός κατάλογος εγγραφής όλων των domain names στο διαδίκτυο. Εσείς ή η επιχείρησή σας για να χρησιμοποιήσετε ένα domain name πρέπει να το καταχωρήσετε σε εκείνο το κατάλογο. «Η κατοχύρωση του Domain name» σημαίνει ότι συνδέεστε με το συγκεκριμένο όνομα χώρου για την περίοδο που η εγγραφή είναι σε ισχύ.
Το Web hosting είναι μια υπηρεσία φιλοξενίας η οποία επιτρέπει σε ένα χρήστη (ιδιώτη, οργανισμό ή εταιρία) να «ανεβάσει» στο διαδίκτυο το site του και να είναι προσβάσιμο σε όλους του χρήστες του διαδικτύου.
Το κόστος της κατασκευής , φιλοξενίας και δημοσίευσης ενός δικτυακού τόπου στο internet , είναι απόλυτα εξαρτώμενο από τις απαιτήσεις του πελάτη.Μπορεί να αποτελείται από μια μόνο σελίδα και να κοστίσει 200 € , μπορεί να κοστίσει και αρκετές χιλιάδες ευρώ , αν πρόκειται για ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα ή μια σοβαρή επαγγελματική παρουσίαση.
Η Protasi action αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία από την αρχή ως το τέλος. Ακόμα παραπάνω αναλαμβάνουμε και όλο το Διαδικτυακό σας προφίλ, που περιλαμβάνει και το λογότυπό σας (logo), τις διαφημίσεις σας (banners), την δημιουργία των προφίλ σας στα social media, τη διαφημιστική καμπάνια στο Google Adwords και στο Facebook, τη μετάφραση της ιστοσελίδας σε δεύτερη γλώσσα (π.χ. Αγγλικά, Γαλλικά ή Γερμανικά), το blog και το Newsletter σας, καθώς και πολλά άλλα.
Στο Βασικό Πακέτο (Basic) η Protasi action δεν αναλαμβάνει τέτοιου είδους εργασίες συλλογής πληροφοριών. Το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί είναι δική σας ευθύνη. Η εταιρεία μας συμμετέχει στην τροποποίηση και επεξεργασία του προκειμένου να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα!
Μπορεί όμως να σας βοηθήσει στην προσθήκη φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης στο site που θα αντλήσει από το αρχείο της με τις φωτογραφίες που έχει νόμιμα αγοράσει.
Αν πραγματικά θέλετε να το κάνουμε εμείς για σας, υπάρχει η δυνατότητα, στα άλλα δυο πακέτα (Pro και E-Shop).
Το μίνιμουμ παράδοσης είναι 7 ημέρες και το μάξιμουμ 2 μήνες ανάλογα με τον όγκο εργασίας.
Εδώ μπορείτε να δείτε τον χρόνο παράδοσης του έργου για το κάθε πακέτο.
Στην Protasi action σχεδιάζουμε το κάθε website λαμβάνοντας υπόψιν τις ξεχωριστές ανάγκες του κάθε πελάτη, και όχι χρησιμοποιώντας μια τυποποιημένη ρουτίνα. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσουμε λύσεις στα μέτρα σας. Από τη στιγμή που θα επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό καταγράφουμε τις προδιαγραφές του διαδικτυακού έργου είτε στο χώρο της εταιρίας μας, είτε κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στον χώρο σας.
Στη συνέχεια αναλαμβάνουμε:
– Να σας ενημερώσουμε για όποια απορία έχετε.
– Να καταγράψουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρηση σας,το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και τους στόχους.
– Ακολούθως, συντάσσεστε το χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης και ξεκινάει η περισυλλογή όλων των απαραίτητων στοιχείων.
Η διαδικασία ανάπτυξης κάθε διαδικτυακού τόπου περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:
1, Ανάλυση απαιτήσεων:
Καταγραφή στόχων και απαιτήσεων.
Ανάλυση project και κατασκευή δομής περιεχομένου.
Επιλογή στοιχείων για την προβολή τους στην αρχική σελίδα, με στόχο την εμφατική προώθησή τους.
2. Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας:
Επιλογή θέματος του website από ένα τεράστιο gallery θεμάτων.
Σχεδιασμός εικαστικών προτάσεων.
Προγραμματιστική υλοποίηση έργου.
Ανάρτηση παραδοτέου υλικού στην ιστοσελίδα.
Τελικός έλεγχος και παράδοση έργου.
3. Search Engine Optimization και Web Marketing:
Search Engine Optimization (SEO): Βελτιστοποίηση κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.
Internet Marketing: Προώθηση της ιστοσελίδας σε μηχανές αναζήτησης, ιστοσελίδες περιεχομένου και τόπους κοινωνικής δικτύωσης.
H προβολή στο διαδίκτυο δεν διαφέρει σε τίποτα από οποιαδήποτε άλλη προβολή σε άλλα μέσα. Όσον αφορά τη δημιουργία online shops , η Protasi action εξασφαλίζει μέσα από το σχεδιασμό την ασφάλεια των συναλλαγών των πελατών σας αλλά και των προσωπικών δεδομένων των δικών σας και των επισκεπτών του site σας.
H προβολή στο διαδίκτυο δεν διαφέρει σε τίποτα από οποιαδήποτε άλλη προβολή σε άλλα μέσα. Όσον αφορά τη δημιουργία online shops , η Protasi action εξασφαλίζει μέσα από το σχεδιασμό την ασφάλεια των συναλλαγών των πελατών σας αλλά και των προσωπικών δεδομένων των δικών σας και των επισκεπτών του site σας.
Εδώ μπορείτε να δείτε σε ποια πακέτα υπάρχει η συντήρηση του website σας
Υπάρχουν στο internet αρκετές ιστορίες επιτυχημένων διαδικτυακών επιχειρήσεων που ξεκίνησαν από το μηδέν και φυσικά άλλων τόσων που απέτυχαν. Αυτή άλλωστε είναι και η ομορφιά του internet. H επιτυχία μιας διαδικτυακής επιχείρησης εξαρτάται από το τι προσφέρει κάποιος στους χρήστες του διαδικτύου , τι budget διαθέτει για να το προβάλλει-πουλήσει μέσω ενός καλού site και φυσικά η διαρκής προσπάθεια για την αναβάθμιση και τη βελτίωση των υπηρεσιών του. Η Protasi action με τις γνώσεις και την εμπειρία της , στέκεται αρωγός σε κάθε νέο επαγγελματία που φιλοδοξεί να επιτύχει στην παγκόσμια κοινότητα του internet.
Υπάρχουν έξι πράγματα τα οποία θα πρέπει να έχετε υπόψη σας πριν ξεκινήσετε την ανάπτυξη του διαδικτυακού σας τόπου:
1, Το σκοπό του Web Site σας.
2, Τα χρήματα τα οποία είστε διατεθειμένος να δαπανήσετε.
3. Το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.
4. Τα χαρακτηριστικά που θα έχει το Web Site σας.
5. Ένα Web Site παρόμοιο με αυτό που θέλετε να κατασκευάσετε.
6. Ένα Web Site παρόμοιο σε σχεδιασμό και αρχιτεκτονική με αυτό που θέλετε να κατασκευάσετε.
Για να σας βοηθήσουμε να μπείτε στην ουσία του θέματος, ορίζουμε ως ηλεκτρονικό κατάστημα το ΣΥΝΟΛΙΚΟ σύστημα λειτουργίας μιας επιχείρησης που πουλά προϊόντα ή υπηρεσίες από το Ίντερνετ. Δείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα ως μια αναλογία ενός φυσικού καταστήματος. Ας πούμε ένα κατάστημα ρούχων.
Το συνολικό «σύστημα λειτουργίας» για ένα κατάστημα ρούχων, συμπεριλαμβάνει τη διακόσμηση του μαγαζιού, τα εμπορεύματα και την εξυπηρέτηση του πελάτη εντός του καταστήματος. Επιπροσθέτως συμπεριλαμβάνει, τις διαφημιστικές προσπάθειες του επιχειρηματία να φέρει πελάτες στο κατάστημα. Κι επίσης, ενσωματώνει τη διεκπεραίωσης μιας παραγγελίας, που ξεκινά από την επιλογή κάποιων προϊόντων και ολοκληρώνεται με την πληρωμή στο ταμείο και την έκδοση απόδειξης.
Το eShop, το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι ένα πρόγραμμα που διεκπεραιώνεται η παραγγελία, με ψηφιακό τρόπο. Είναι μεν ένα σημαντικό κομμάτι του «συστήματος λειτουργίας» ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, αλλά δεν ταυτίζεται με το κατάστημα, όπως πολλοί λανθασμένα πιστεύουν.
Τα «καθήκοντα» ενός Shopping cart περιορίζονται στην παρουσίαση των προϊόντων, στη βοήθεια προς τον επισκέπτη να επιλέξει τα κατάλληλα αγαθά και στην οριστικοποίηση της παραγγελίας. Επειδή όμως αυτά γίνονται στο internet και όχι στον δρόμο που εδρεύει το κατάστημά μας έχουμε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, έχουμε περισσότερες ευκαιρίες να πουλήσουμε αφού θα μας βρουν περισσότεροι πελάτες . Πελάτες οι οποίοι δεν θα πρέπει να είναι από τον δήμο μας, ούτε καν από την χώρα μας. Εμείς στην Protasi action κατέχουμε τους τρόπους προώθησης των προϊόντων σας και το ηλεκτρονικό εμπόριο και θα είμαστε μαζί σας για να σας συμβουλέψουμε. Παρόλα αυτά, η συνολική λειτουργία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, περιλαμβάνει ΚΑΙ τις προωθητικές ενέργειες που πρέπει να κάνετε ως επιχειρηματίες για να φέρετε τους καταναλωτές στο μαγαζί.
Εμείς θα στήσουμε το eshop σας, θα σας προτείνουμε την καλύτερη δυνατή παρουσίαση της επιχείρησής σας στο internet, θα σας επισημάνουμε κάποια πράγματα που πρέπει να προσέξετε και κάποιες παγίδες που πρέπει να αποφύγατε και θα σας προτείνουμε συνεργασίες για την σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και την διεύρυνση του πελατολογίου σας. Αν το θέλετε μπορούμε να καταχωρίσουμε τα προϊόντα και της περιγραφές τους κατόπιν συνεννοήσεως.
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (E-Shop) είναι ουσιαστικά ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ηλεκτρονικών πωλήσεων. Κάνει την ίδια δουλειά με το παραδοσιακό σας κατάστημα, δηλαδή παρουσιάζει και πουλάει τα προϊόντα σας. Η μόνη διαφοροποίηση ότι οι πωλήσεις πραγματοποιούνται μέσω ηλεκτρονικών μηχανισμών. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει στρατηγικά πλεονεκτήματα σε μια επιχείρηση. Στο διαδίκτυο, το μέγεθος της επιχείρησης δεν παίζει σημαντικό ρόλο. Μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις έχουν την ίδια πρόσβαση στους πελάτες και μπορούν να δημιουργήσουν παρόμοια παρουσία στο διαδίκτυο. Ακόμη, η έδρα της επιχείρησης δεν παίζει κανένα ρόλο. Όπου και να βρίσκεται η επιχείρηση, οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στον δικτυακό τόπο της. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτρέπει όχι μόνο τη διεύρυνση της πελατείας, αλλά και την υπέρβαση των περιορισμών στα ωράρια λειτουργίας, γιατί μπορούν να πουληθούν αγαθά όλο το 24ώρο. Πιο συγκεκριμένα, τα πλεονεκτήματα μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο είναι:
Ευρεία γεωγραφική κάλυψη:
Η επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε πελάτες που βρίσκονται παντού, χωρίς τη σύσταση τοπικού υποκαταστήματος.
Ελαχιστοποίηση της προμηθευτικής αλυσίδας:
Ο προμηθευτής μπορεί να απευθυνθεί απευθείας στον πελάτη, χωρίς την ανάμειξη «ενδιάμεσων».
Μείωση λειτουργικού κόστους:
Η μείωση του λειτουργικού κόστους οφείλεται στο γεγονός ότι η επιχείρηση μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες με ελάχιστο κόστος. Επίσης, όσο αυξάνεται ο αριθμός των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος τόσο μειώνεται το συνολικό κόστος εξυπηρέτησης αυτών.
Συνεχής λειτουργία:
Το διαδίκτυο είναι ίσως το μοναδικό κανάλι εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την πραγματοποίηση αγορών οποιαδήποτε στιγμή το 24ώρο.
Εργαλείο μάρκετινγκ:
Η επιχείρηση μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του διαδικτύου για προσφορές, διαχείριση και ενημέρωση πελατών, στατιστικά στοιχεία πρόσβασης και πωλήσεων.
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας φέρνει πιο κοντά στους πελάτες σας, αφού μπορούν να έχουν κατευθείαν πρόσβαση στις πληροφορίες που παρέχετε. Ακόμη, σας προσφέρει τη δυνατότητα ανάλυσης της αγοράς, αξιοποιώντας την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Τα βασικά οφέλη της επιχείρησης με τη λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι: